top of page

הירשמ/י לעדכונים

הידד! העדכונים בדרך אליך

למה אתה כבד?

"... וַיֹּאמֶר ה' אֶל מֹשֶׁה, כָּבֵד לֵב פַּרְעֹה; מֵאֵן לְשַׁלַּח הָעָם." (שמות פ'ז')

הכותב המקראי משייך בין ליבו לבין הכבד של פרעה, שהיה סמל למלכות עיקשת, נצלנית ורעה. ומדוע? חז"ל מפרשים זאת כך-

"כבד לב פרעה - כועס הוא, מה הכבד כועס אף לבו של זה נעשה כבד" (שמו"ר וארא ט'). מקור אחר טוען כי הכוונה לטיפשות: "כבד לב פרעה, כלומר לבו של פרעה נהפך לכבד, כשם שהכבד אין בו בינה להבין ולהשכיל, כך אין בינה בלבו להבין ולהשכיל, על כן נכבד לבו ונתחזק לו" (פסיקתא זוטרתא שמות פ"ז).

את שהשכילו להבין חז"ל, הבינו גם המרפאים הסינים. ברפואה שבאה מסין, הכבד שולט בתנועה, צמיחה ויצירתיות. כאשר הוא אינו מאוזן הוא סובל מהיתקעות, לחות, חום, חסר דם או Yin.

המרקחת CLEAR LIVER נועדה לטפל במגוון הפרעות של הכבד וכיס המרה בהן הפרעות גופניות , רגשיות ונפשיות.

היא מנקה חום ולחות מהכבד, מניעה את הצ'י בצורה חלקה ומורידה אש פתוגנית העולה מעלה. המרקחת יעילה במיוחד במצבים של דלקות, דלקות עור, מיגרנות, טעם מר בפה, סחרחורות, כאבים הנודדים ממקום למקום , לחץ דם גבוה, טיניטון, אבנים בכיס מרה , כולסטרול ושומנים בדם, ועוד.

המרקחת מטפלת בפיוס הכעסים המצטברים, תשיב הצ'י למסלולו הנכון ותחדש את הזרימה. התסמינים יכולים להיות בראש ובראשונה בדיכאון (Yu Zheng) המלווה בתסמינים של דחפים רגעיים לדברים מסוימים דוגמת, מתוק, שינה או יצירה פתאומית.

טיפול באדם נרגן, הממלא עצמו בכעס, תקוע בחייו ואינו יכול להצמיח את יכולותיו וכישוריו מחדש. אדם זה יתקשה לבטא עצמו ללא נביחות על הזולת, פקודות קצרות ושימוש בכוח ואלימות.

טיפול במצב של תזזית ועצבנות, כבדות בארבעת הגפיים ותחושת אי נוחות כללית. זוהי מרקחת המטפלת במצבי חרדה, נוירוזה, גמילה מחומרים או התנהגויות לא ראויות, חלומות מטרידים וכעסים.

תיוגים:

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Google+ Basic Square
  • Facebook Social Icon

All written in this site, including health benefit statements has not been evaluated by the united states Food and Drug Administration. These products which are presented in this web site, are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Iyar herbals ltd. read more about this

bottom of page