top of page

הירשמ/י לעדכונים

הידד! העדכונים בדרך אליך

לב שקט בנשימה חופשית

חגי תשרי מביאים אותנו לעסוק בנפש. המפגשים המשפחתיים האינטנסיביים, מנהגי החג העוסקים בדין ודברים בין אדם לחברו

ולחלקנו אף במתן דין וחשבון לבורא עולם. מדוע הגוף-נפש שלנו מגיבים כל כך לרוח התקופה הזו? האם אלה מזג האוויר ההפכפך וחילוף העונות? האם זה זו שבירת השגרה? בספרות הסינית נכתב: "הטחול הוא המקור להצטברות ליחה, והריאות הן המאחסן של הליחה". משפט זה מבהיר את הקשר בין המחמם המרכזי והמחמם העליון בהיווצרות הליחה ובפגיעתה בגוף. המהות של הטחול, היא הפרדה בין טהור ועכור. כאשר פעילות זו נפגמת, הליחה מצטברת במחמם העליון, בתחילה בריאות ובהמשך חוסמת את הלב ופתחי ההכרה.

למעשה, רופאים סיניים בני זמננו, מדברים על"ליחת ריאות" ו-"ליחת לב", כמונח יותר נכון מ"ליחת חומר" ל-"ליחת אל חומר". לטענתם, המחמם העליון הוא הבית של הנשימה ושל הנשמה וכאשר ליחה מצטברת בו, נוכל לראות הן תסמינים הקשורים לתפקוד הריאות והצ'י והן תסמינים הקשורים בלב וב-Shen. שילוב הצמחים במרקחת Calm spirit מהרמן את הנשמה, על ידי ניקוז לחות וחום מן הלב והריאות ותמיכה בטחול במטרה להשרות שינה, להרגיע עקה , לאזן לחץ דם ודופק לב.

והאמת, שניתן להבחין באהבה סביבנו ביתר קלות, כשאנחנו רגועים.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Google+ Basic Square
  • Facebook Social Icon

All written in this site, including health benefit statements has not been evaluated by the united states Food and Drug Administration. These products which are presented in this web site, are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Iyar herbals ltd. read more about this

bottom of page